IMPUTADOS El Alcalde y sus dos sobrinos-concejales


imputados de
6 PRESUNTOS DELITOS 6

prevaricación, contra la ordenación del territorio,
tráfico de influencias, malversación, fraude
y uso de información privilegiada

LAS PROVINCIAS 18 de Noviembre de 2005

El juez ha citado como imputados al alcalde y dos concejales de Ribarroja (PP) tras la denuncia del PSPV por presuntos delitos de prevaricación, malversación de fondos o tráfico de influencias, entre otros, al aprobar el plan Porxinos. Uno de los denunciados se quejó de que tuvieron que acudir al juzgado para saber de qué les acusaban.

El juez de primera instancia e instrucción número 5 de Llíria ha citado a declarar como imputados al alcalde de Ribarroja, el popular Francisco Tarazona, y a dos concejales de su partido, Vicente Tarazona Campos y Cristina Vázquez Tarazona, también sobrinos del primer edil, por la aprobación del plan Porchinos.

La denuncia fue presentada por dos concejales socialistas tras la aprobación de este programa de actuación por el Ayuntamiento el pasado mes de junio.

En el escrito elevado ante el juez los concejales socialistas acusan a los populares de cometer seis presuntos delitos de prevaricación, contra la ordenación del territorio, tráfico de influencias, malversación, fraude y uso de información privilegiada el pasado mes de octubre. El juez ha admitido la querella después de que los dos ediles pagaran una fianza de 2.000 euros.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Bona vesprada,

Som Arc de Mig Punt. Associació Memòria i Patrimoni de la Safor-Valldigna i a Gandia estem duent una lluita per salvar l'Alqueria de Romaguera, un dels pocs referents de l'arquitectura rural moderna de Gandia. Les darreres investigacions la daten com un immoble del segle XVII o anterior. No obstant això, el govern gandià i l'IVVSA han decidit que no la conservaran; en el seu lloc anirà una futura zona verda, quan es realitze la urbanització de Santa Anna. Bastaria amb què el govern local la declarara Bé de Rellevància Local per a salvar-la d'un enderroc imminent. Malauradament, han denegat la declaració al·legant l'interés general del PAI. Nosaltres pensem que és perfectament compatible, ja que l'edifici cau en zona verda... Mentrestant, la Generalitat ja ha posat data per a l'enderroc: el 19 de maig.

Hem sol·licitat la suspensió cautelar a la Direcció General de Patrimoni, al Consell Valencià de Cultura.... Hem arreplegat 3.000 signatures, més de 200 adhesions a un manifest pel patrimoni...

Aquest dissabte, probablement tingam la darrera oportunitat. Per això estem demanant-vos a les associacions que lluiteu per causes semblants que ens acompanyeu en un acte mediàtic de suport que hem preparat al costat de l'alqueria. Ens agradaria i seria molt important contar amb un representant vostre. Per favor, poseu-vos en contacte amb nosaltres, al telèfon 609 642 073 (Raül).

També vos adjunte l'enllaç a la nostra web on podeu obtindre tota la informació: www.arcdemigpunt.wordpress.com

Rubén Ferrer Pérez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.